HTML

Vedd fel RSS feedjeid közé!

Forrás keresés (angolul)

Utolsó kommentek

Mikulás és Jézus ajánlata

2007.12.06. 12:44 fajtbros


Arra gondoltam mivel már megjött a Mikulás és Jézuska is betoppan nemsoká, én is megpróbálok kedveskedni nektek.

Szóval bárkinek bármilyen gondja van PS-el, vagy csak érdekelné egy technika leírása, ne habozzon. Mostantól egészen 26.-ig jöhetnek a kérések emailben, vagy akár ide a kommentekbe. Megpróbálok minden kérést teljesíteni. Pénzt nem küldök!

fajtbros

4 komment

Címkék: tutorial

A bejegyzés trackback címe:

https://fajtbros.blog.hu/api/trackback/id/tr69254277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Píít 2007.12.06. 19:36:26

Egy kis pénzt pedig elfogadnék, de ha nem akkor hogy lehet PS-pal pénzt csinálni :))) Na jó komolyra fordítva a dolgot. Pl a szöveg elé vagy mögé fasza kis villám nyelveket csempészni, esteleg az elöző kommentem ből a tűzes háttér. Vagy egy paintben készített figura "pixeletlenítése". Esetleg a fejléc képhez hasonló kép elkészítésének tutoriálja. Hát még írok ha eszembe jutt valami. :) ;)

Píít 2007.12.06. 19:38:03

ok a tűzes háttér kilőve. Nem láttam a fától az erdőt! :)

fajtbros · http://www.fbmultimedia.hu 2007.12.06. 19:40:49

A lényeg hogy megtaláltad :o) Ez szép kis lista, próbálom teljesíteni.

Píít 2007.12.06. 19:42:25

Bocs elragattatam magam :)
süti beállítások módosítása